Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

piątek, 29 października 2010

1500, to już dzisiaj

Drodzy Czytelnicy!
Świetny artykuł tutaj napisał Szymon, czyli znany (mi) Ksiądz Jopkolog. Zrobił jeszcze poprawkę: jedną i drugą. Sam Pan Marek Niedźwiecki wspominał o notowaniu nr 1500, a ostatnio napisał, że lubileusz jakoś przeżyć musi, bo nie lubi takich "imprez". Nie wiem jak podchodzi do tego Pan Piotr Baron.
Dla mnie, zwykłego słuchacza Listy, choć wieloletniego, to także będzie wyjątkowe przeżycie. A podchodzę do tego przeżycia zupełnie inaczej. Otóż, jak Bóg da, to usiądę sobie jutro cichutko gdzieś w kątku studia na Myśliwieckiej i będę obserwował to notowanie.
Niezależnie od własnego przeżycia (wszak zostałem wylosowany na Forum, wreszcie miałem szczęście) polecam Wam drodzy Czytelnicy wysłuchania tej niezwykłej audycji. Rano o 9:00 ostatnia odsłona podsumowania 1499 notowań, a wieczorem jubileuszowa Lista Przebojów Trójki. Koncert o 18:00, a potem sedno o 19:00. Będę słuchał i... mam nadzieję, że oglądał też.


ABC - The Look Of Love

2 komentarze:

  1. Rany! A u mnie wieczory piatkowe zawsze takie napiete! Moze jednak uda sie? W kazdym badz razie bardzo jestem tej listy ciekawa. Koncert o 18 to u nas 17....OK- zanotowalam w glowie! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Emocje rosną z godziny na godzinę! Tobie życzę niezapomnianych wrażeń w LP-Trójkowym studio, a sobie i wszystkim słuchaczom cudnych chwil przy "radełkach" :D

    OdpowiedzUsuń