Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

czwartek, 24 czerwca 2010

Wstęp o koncercie z okazji 25 urodzin. Czyich?

Wreszcie, wreszcie, wreszcie!!!

Pobiłem rekord niebytu, dlatego postaram się to nadrobić. Wszystkich, którzy tu zerkali, mimo tej beznadziejnej ciszy mocno przepraszam. Jednak do rzeczy...

Przed połową czerwca miałem okazję być na bardzo ważnym dla mnie wydarzeniu muzycznym, kto wie czy nie najważniejszym jakie dane było mi dotąd słuchać, oglądać i obserwować. Oczywiście był to koncert, ale nie byle jaki. I nie mam na myśli wizyty zagranicznej gwiazdy. Mój ulubiony zespół pochodzi stąd. Tą muzykę słucham od wielu, wielu lat. Grupa obchodziła niezwykłe święto. 25 lat istnienia, 25 lat występów, 25 lat nagrywania płyt i 25 lat zadziwiania swoich fanów. Czas jest nieubłagany, ma to do siebie, że ucieka. Mało tego, kiedy na początku lat 80-tych Stonesi obchodzili swoje dwudziestolecie, każdy kto interesował się muzyką zdawał sobie sprawę jak wielki szmat czasu minął. Dziś wielu zespołom "stuka" 30-tka, a grupy dziesięcioletnie wydają się nadal tak młode... Czy to jest jakiś relatywizm czasu? Dość tej filozofii...

A propos, na koncert jechałem z pewnym młodym człowiekiem, który opowiadał bardzo ciekawe rzeczy. Może jednak o szczegółach napiszę innym razem, ponieważ mam zamiar napisać o tym koncercie w częściach. Dlaczego? Otóż ARMIA, która obchodziła swoje urodziny jako gospodarz zaprosiła szereg gości. Koncert miał niezwykły przebieg, a jego plan, praktycznie zrealizowny wyglądał następująco:

  1. Armia - set antyarmijny
  2. Kryzys
  3. Armia - set legendarny
  4. Moskwa
  5. Armia - set triodantejski
  6. Deuter
  7. Armia - set duchowy
  8. 2 Tm 2,3
  9. Armia - set drogowy
  10. Izrael
  11. Armia - na bis
Wymyśliłem, że na temat każdego zespołu napiszę kilka zdań osobno, a na koniec będzie o... Armii. Teraz kilka zdjęć. Galeryjkę możnaby zatytułować "Armia z dystansu".



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz