Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Miesiące mijają...

... a ja siedzę cicho. Nie do końca. zwyczajnie przeniosłem swoją aktywność. Jednakże na jakiś czas postanowiłem się uaktywnić tutaj, ponieważ... miesiąc temu wyjechałem do Kanady, w rejon południowego Ontario i... Samolotem, służbowo i... Jednak był czas aby pogodzić pożyteczne z przyjemnym lub odwrotnie i...
Postanowiłem podzielić się wrażeniami przy pomocy wybranych zdjęć. Zdjęcia pozostaną namiastką, tego co obserwowałem i podziwiałem. Nie ma jednak innego wyjścia. Z drugiej strony nie lubię zatrzymywać dla siebie takich wrażeń dla siebie, stąd pojawi się kilka postów w tym temacie. Chęć podzielenia się jest silna. Start...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz