Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

poniedziałek, 4 stycznia 2010

Bluesowa kolęda Cree

Witam w Nowym Roku!
Okres poświąteczny to wciąż czas śpiewania kolęd. Kolędują różni wykonawcy od chórów począwszy a skończywszy na zespołach rockowych. Jedną z takich propozycji ma zespół Cree. Cóż ja tu będę opisywał... Trzeba posłuchać! Najkrótszy wpis? Jak dotąd - tak. Dziękuję Siostrze, bo to Ona pozwala mi odkrywać takie dźwięki jak te:

2 komentarze:

  1. Zasluchałam się.....to takie przyjemne słuchać i śpiewac kolędy. A ja dziś wreszcie wybrałam się do sklepów. Na dworze mróz, czuć jeszcze zapach świąt i Nowego Roku a na półkach sklepowych co? Ano zajączki i jajeczka! Ta komsumpcja mnie przerasta! I czar pryska.....Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. To ja Ci Bracie dziękuję, że Cree znalazło się w kręgu Twoich zainteresowań:-)

    OdpowiedzUsuń