Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

piątek, 7 maja 2010

Ox w "Raju"

Mój ulubiony zespół OX umieścił na swojej www (link po prawej) informację oraz odwołanie do odcinka magazynu "Raj". Może to wydawać się nieco dziwne, a na pewno wtórne, ale uczynię to samo: http://www.tvp.pl/religia/programy-katolickie/raj/wideo/o-jezyku-wiary/1601103
Wszak nie zależy mi na byciu pierwszym, wprowadzaniu tutaj kompletnych nowinek muzycznych. Jak widać skupiam się na odnotowywaniu własnych przeżyć, powiązanych raczej z muzyką. Niewątpliwie ciekawym wydaje się wysłuchanie, co mają do powiedzenia Panowie-Oxowie. Nie mam pojęcia czy i kiedy program został wyemitowany. W odcinku jest także mowa o O. Maksymilianie Kolbe, przeprowadzony jest wywiad z ludźmi z Salezjańskiego Ruchu Ewangelizacyjnego "Saruel". Niecierpliewym napiszę jednak, że wywiad z zespołem OX wmontowano mniej więcej od szóstej do dwunastej minuty, ale naprawdę warto obejrzeć cały odcinek. Przypomniały mi się czasy, kiedy w "Raju" można było zobaczyć Ś.P. x. Grzesia. To już inna historia...
Oczywiście z mojej strony należy się spodziewać, że nie jest to ostatni wpis o Oxach. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz