Taka nazwa...

Dlaczego "adameria"?

Zaraz, zaraz... to się kojarzy ze słowami: cafeteria, drogeria, pasmanteria, fanaberia, kokieteria, histeria, itp.
W tej witrynce - ma prawo.
Będzie raczej okołomuzycznie. Choć nie zawsze,
a na dodatek widziane subiektywnie.
Zapraszam. Każdego kto tu zajrzy - pozdrawiam. Wszak ważne jest podzielenie się... z Wami.A na koniec - postaram się nie wymądrzać. Uda się:-)?

wtorek, 20 kwietnia 2010

Audycja na stronie Trójki...

Na stronie www Programu Trzeciego można odsłuchać audycję autorstwa Michała Margańskiego. Choć tak naprawdę stworzyły ją tamte wydarzenia. Nie będę pisał, co wtedy robiłem, gdzie byłem, kiedy wysłuchałem tej audycji, itp. Nieważne. Wywarła ona na mnie niesamowite wrażenie, więc znów chciałem się podzielić...
Yacy i danco28 z Forum LP3 - dzięki!!! Zatem:
http://www.polskieradio.pl/trojka/smolensk/artykul155573_minione_dni_na_antenie_trojki.html

1 komentarz:

  1. Tak......w zasadzie nie wiem co mozna jeszcze powiedziec.... czy taka tragedia moze czegos nauczyc?Ja mam taka nadzieje ale gdy czasem czytam fora....mam duze watpliwosci....Szkoda....
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń